Jesteśmy obecnie świadkami multum afer. Upadają firmy budowlane, bankrutują biura podróży, a finansiści rzucają się na parabanki. Rzeczywistość zaczyna przypominać koszmar rodem z najczarniejszego horroru. TVN robi skandal wokół Finroyal przedstawiając dość przekonujące argumenty o czym pisałem tutaj.
Gdy losy Finroyal wydają się już być przesądzone nagle nie tylko fora internetowe ale nawet prawdziwi finansiści z krwi i kości rzucili się na gdańską firmę pisząc teksty w stylu: teraz pora na Amber Gold a nawet oto prawdziwa piramida finansowa.
Ostro. Bardzo ostro. W odpowiedzi Amber Gold dla uwiarygodnienia swojej działalności opublikował swoje skrócone dane finansowe o czym pisałem tutaj. Wszystko zatem wracało już na dobrą drogę gdy nagle okazało się, że firma ma problemy z płatnością.
Przyznaję to pierwszy przypadek gdy spotykam się z naprawdę poważnym zarzutem wobec tej firmy. Do tej pory wszystko co Amber Gold robił i z czym miałem styczność było wzorowe i wszelkie zarzuty czy oskarżenia były tylko co najwyżej podejrzeniami. Hipotezami niepopartymi prawdziwymi dowodami.
Tymczasem wczoraj nawet na moim blogu pojawił się komentarz rozczarowanego klienta, który nie dostał płatności w terminie.
Zlodziejstwo, tydzien temu dobiegla konca moja lokata i do dzis ani
zlotowki z zainwestowanych ponad 200 tysiecy. Tylko slysze ciagle
klamstwa, ze wyslano mi przelew. nawet oferuje mi przeslanie
potwierdzenia przelewu i nie przysylaja. Po prostu za.........mi
pieniadze. Chyba koniec zlotego eldorado
I faktycznie na stronie Amber Gold dwa dni temu 17 lipca pojawiła się informacja o przeprowadzaniu migracji związaną ze zmianą numeru bankowego Amber Gold. Komunikat brzmi następująco:
Komunikat Źródło: Amber Gold |
W związku ze zmianą numeru rachunku bankowego Amber Gold Sp. z o.o.
konieczna była migracja danych naszych Klientów. W celu zapewnienia
maksymalnego bezpieczeństwa proces ten uległ wydłużeniu ze względu na
napotkane problemy techniczne.
W związku z tym, przez ostatni tydzień niektóre operacje wypłat musiały odbywać się ręcznie, co mogło spowodować w niektórych przypadkach błędy bądź kilkudniowe opóźnienia.
Po pozytywnych testach od dnia dzisiejszego gwarantujemy powrót do pełnej automatyzacji. Wszystkich Klientów, których mogły napotkać niedogodności, serdecznie przepraszamy.
W związku z tym, przez ostatni tydzień niektóre operacje wypłat musiały odbywać się ręcznie, co mogło spowodować w niektórych przypadkach błędy bądź kilkudniowe opóźnienia.
Po pozytywnych testach od dnia dzisiejszego gwarantujemy powrót do pełnej automatyzacji. Wszystkich Klientów, których mogły napotkać niedogodności, serdecznie przepraszamy.
Podanie komunikatu informacyjnego jest bardzo dobrym posunięciem typowym dla kultury i solidności Amber Gold. Ale jeżeli weźmiemy pod uwagę podanie daty 17 lipca jako gwarancję do powrotu do pełnej automatyzacji to mając na uwadze, że przelewy bankowe trwają maksymalnie jeden dzień roboczy do wczoraj wszystkie zobowiązania nawet tak wysokie jak podane w komentarzu powinny być dokonane.
Każda firma, bank, klub sportowy czy osoba prywatna ma swoich zwolenników od których słyszymy pochwały oraz przeciwników, którzy wypowiadać się będą niepochlebnie. To samo dotyczy Amber Gold. Nigdy jednak nie można było zarzucić im tego co było ich największym atutem - terminowości spłat.
Ciąg dalszy: Czarna przeszłość właściciela Amber Gold
Rzepa już pisała o tym - http://www.ekonomia24.pl/artykul/706662,914970-Klienci-skarza-sie-na-opoznienia-wyplat--Amber-Gold-sie-broni.html
OdpowiedzUsuńCały czas czekam na zwrot środków z mojej lokaty. Od... niemal dwóch tygodni. Zwodzi się mnie i informuje codziennie, że przelew został wysłany. Obiecuje mi się przesłanie potwierdzenia przelewu, ale niestety - nie dostałem go do tej pory. Ostatnio powiedziano mi, że przelew został wysłany, ale Komisja Nadzoru Finansowego zabroniła bankom przyjmować pieniędzy od Amber Gold. Zgodnie z umową, nie wypłaca się środków w kasie oddziału, także... nie wiadomo kiedy moje środki do mnie trafią.
OdpowiedzUsuńJa tez czekam na moja lokate ok 17 lipca do dzisiaj nie mam przlewu
OdpowiedzUsuńWitam ja zalozylem 10 lipca 2 lokaty to mi sie trafilo... Oby Amber wylizal sie z tego balaganu choc pomalu trace nadzieje szczesliwi co teraz oczekuja na splate zakonczonych lokat bo sie pewnie doczekaja ja juz pewnie nie doczekam wyplaty!!
OdpowiedzUsuńwitam,
OdpowiedzUsuńa jak się ma ogłoszenie upadłości OLT Express do Amber Gold? o ile wiem Amber Gold sponsorował te linie.
pozdrawiam
Robert Suza