niedziela, 19 stycznia 2020

Łatwe 300 zł do zgarnięcia w III edycji akcji specjalnej z Santander + bonusy


Nareszcie mamy pierwszą w tym roku akcję specjalną. Tym razem jej organizatorem jest znany nam dobrze ebroker, zaś akcja dotyczy dawno nie omawianego tutaj banku Santander.

Do zgarnięcia jest 300 zł, a skoro to akcja specjalna to możemy się domyślać, że warunki będą niezwykle banalne. I tak właśnie jest w obecnej III już edycji Konta Jakie Chcę z bonusem:)

czwartek, 12 grudnia 2019

Smartfon LG K30 Dual Sim za darmową kartę Citi


Wczoraj skończyła się hitowa promocja z darmowym 100 zł w bluebonus. Co ciekawe od razu ruszył nowy, jeszcze ciekawszy bluebonus, która opisałem na FpG. Oferta jest jednak jeszcze zbyt świeża by ją tutaj przypominać, wybrałem zatem inną ofertę wartą przypomnienia.

Po dłuższej przerwie mamy nową ofertę fajnego smartfona, którego można zdobyć w zamian za całkowicie darmową kartę. Mowa o smartfonie LG K30 Dual Sim, którego parametry można zobaczyć poniżej.


wtorek, 26 listopada 2019

Tego nie warto przegapić: 100 zł w gotówce + darmową kasą na miesiąc w Blue bonus II


Niedawno otrzymaliśmy informację o przyznaniu premii 100 zł tylko za to, że... wzięliśmy darmową pożyczkę z RRSO 0%. Nagroda ma być wypłacona jeszcze w tym tygodniu. To bez wątpienia jedna z hitowych promocji mijającego powoli roku.

Warto przypomnieć, że niedawno wróciła ona raz jeszcze i to w jeszcze lepszej odsłonie, bowiem tym razem nie trzeba wydawać 100 zł w Biedronce, lecz stówę dostaniemy przelewem na wskazane przez nas konto.


środa, 20 listopada 2019

80 zł do podziału na start za rewelacyjną kartę Revolut


Opisana w poprzednim poście oferta została czasowo wstrzymana. Warto więc przypomnieć inną polecaną przeze mnie, w której podobnie za samą rejestrację można zgarnąć kasę i pomnażać ją przez polecanie.

Jakoś tak to już jest, że najtrudniej jest przełamać pierwsze lody, później idzie już jak z płatka. Tak samo zresztą było z bankami, jak uwolniłem się od ING, to konta zacząłem zakładać hurtowo. Teraz przyszedł czas na fintechy skoro tutaj też jest bonus na start a co więcej nie ma żadnych opłat:)

czwartek, 7 listopada 2019

100 zł w promocji Bonus z Twisto oraz karta jakiej nie ma w żadnym banku


Jak pisałem niedawno kurczy nam się lista banków. Niebawem zniknie Eurobank, zaś następnym w kolejce jest mBank. Na szczęście nie oznacza to, że wkrótce nie będzie o czym pisać, a wręcz przeciwnie.

Oznacza to raczej, że warto poszukać innych promocji, które dają nam fajnie zarobić na start i nie tylko. Pamiętamy że hitem października była stówka do Biedronki w promocji Bonus, w listopadzie mamy kolejną bardzo ciekawą akcję, w której też łatwo zgarnąć 100 zł na start oraz zyskać o wiele więcej.

wtorek, 29 października 2019

400 zł do Biedronki za darmową kartę Citi oraz 3% na KO do 100 tysięcy


Oferty do Biedronki cieszą się jakoś największą popularnością. Aż dziw bierze, że Lidl nie ma podobnych ofert, skoro to podobno główny rywal Biedry. Nie tylko omówione w poprzednim wpisie firmy pożyczkowe dają darmowe bony. Robią to też od dawna banki.

Najnowsza tego typu oferta jaka się ostatnio pojawiła dotyczy darmowej karty w Citi. To powracająca co jakiś czas promocja w której można zgarnąć 400 zł do Biedry, ale tym razem do tego bank dodaje 3% na KO do kwoty 100 tysięcy. A to najlepsza obecnie stawka na rynku!

wtorek, 1 października 2019

100 zł do Biedronki + darmowa kasa na miesiąc w fajnej akcji specjalnej Blue Media


Ooo fajna nowość pojawiła się ostatnio na rynku i to taka jakiej nie pamiętam od bardzo dawna, a będzie z pewnością hitem października. Ruszyła niedawno nowa akcja specjalna w której w niesamowicie łatwy sposób można w łatwy sposób zgarnąć 100 zł do Biedronki.

Co więcej całkowicie za darmo można zgarnąć 3000 zł na 30 dni. Przez ten miesiąc kasę można przetrzymać na najlepiej oprocentowanym koncie po czym oddać ją bez żadnych kosztów, bowiem RRSO wynosi tutaj 0%.