wtorek, 1 marca 2016

Ile można mieć kont na 4% w BZ WBK


Konto w WBK to dziś bez wątpienia bezkonkurencyjne konto. Nie dość że daje najwięcej spośród wszystkich banków na ror, to jeszcze pozwala na posiadanie kilka takich kont osobistych. Pozostaje pytanie ile?

4% to dziś bardzo dużo. W rankingach lokat trudno znaleźć lokatę nawet na 3%, a wszelkie oferty w tych granicach mają liczne ograniczenia i haczyki. Nie mówiąc o fakcie, że lokata blokuje nam środki na określony z góry okres.

Tymczasem WBK oferuje 4% nie na lokacie, lecz na koncie. I to nie na oszczędnościowym, gdzie zwykle mamy tylko jeden przelew darmowy, lecz na koncie osobistym, gdzie przecież nie ma ograniczeń co do darmowych przelewów.


Stwarza to niebywały dostęp do gotówki lepszy nawet niż na sławnym Ping Pongu. Tam przecież po założeniu jednodniowej lokaty i jej zerwaniu nie można było założyć po raz drugi tego samego dnia Trzeba było czekać na drugi dzień. Ba, kto zapomniał lokaty odnowić, ten marnował danego dnia środki na nieoprocentowanym koncie.

Tutaj założysz konto na bardzo atrakcyjne 4% w WBK

W Banku Zachodnim kasa pracuje cały czas na maksymalnych obrotach. Początkowo posiadałem jedno takie konto i działa bez zarzutu, bez cyrków jakie często miały miejsce w Idea bank. Wkrótce okazało się, że bank pozwala na 3 takie konta i faktycznie założenie kolejnych dwóch kont pozwalało na pracę już 12.000 na 4%, a przecież to kwota wyższa niż jakikolwiek wabik.

Niedawno pojawiły się głosy, że można założyć czwarte konto ze stawką 4%. Przetestowałem tę informację na sobie i mogę potwierdzić. Mam obecnie cztery konta, każde w szczegółach podaje niezwykle atrakcyjną stawkę.

Co ciekawe kurier, który odwiedził mnie już po raz czwarty powiedział, że jest naprawdę zszokowany popularnością tego konta. To najczęściej zakładane konto jakie rozwozi, zaś rekordzista założył aż 26 kont na siebie.



Nie wiem czy kurier nie robił sobie żartów, pozostaje jednak pytanie ile tak naprawdę można mieć kont na 4% skoro zakładanie kolejnych faktycznie pokazuje 4%, zaś na koniec miesiąca bank faktycznie dolicza nam odsetki na każdym z nich. Może warto testować dalej?

40 komentarzy:

  1. ja nadal nie otrzymałem premii z Agory za konto BZWBK

    OdpowiedzUsuń
  2. Polcan może przestestujesz wariant z piątym kontem na 4%?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he:) Też o tym pomyślałem i nie wykluczam, bo robi się z tego fajna zabawa:-)

      Usuń
  3. Polcan ale powiedz jak otworzyc nastepne konta w wbk na 4% , mam juz jedno z karta ktore zalozylem przez internet , a czy to prawda ze nastepne mozna zalozyc tylko kurierem i czy musze tez posiadac karte do kolejnych kont ktore otworze , dziekuje za odp. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, musi to być kurier. Gdy założyłem nowe konto internetowo, oprocentowane ono było na 0%. Gdy dokumenty przywiózł kurier, na drugi dzień widziałem już 4%. I nie trzeba zamawiać karty do kolejnych kont bo i po co?

      Usuń
  4. Polkan jesteś wielki. Na pewno skorzystam!!! Właściwie to wniosek już złożony!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pisalem, że można miec wiecej to tylko nieliczni potrafili zrozumieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. czy można zrobić jakiś transfer na to konto osobiste jeśli juz posiadam konto w BZWBK, interesuje mnie temat lokat, oszczędzania i wygodne będzie jak w tym samym banku będę mógł prowadzić ala lokatę? Tylko pytanie czy muszę zakładać 2 konto?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt, można złożyć wnioski na więcej kont godnych polecenia. Właśnie złożyłam na 3 szt:) /mam już 3/. Pytanie dotyczy czy aby na pewno te kolejne konta będą oprocentowane na 4%? Może wypowie się ktoś kto ma konta otwarte w poprzednich miesiącach. Jednak w regulaminie pisze, że promocyjne oprocentowanie dot. 3 kont, reszta bez bonusu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolego przecież autor w artykule wyraźnie napisał, że już to przetestował!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autor pisze, że otworzył 4-te konto - w szczegółach konta jest 4% ale jeszcze nie wie czy faktycznie dostanie te 4% na koniec miesiąca. Poza tym Anonimowy poniżej już pisze o informacji z banku o pomyłkach itd. Szkoda byłoby ulokować sporo gotówki na tych dodatkowych kontach i pod miesiąca nie zobaczyć promocyjnych odsetek.

      Usuń
    2. Właśnie dzwoniłem do BZWBK, żeby zamówić kuriera i otworzyć 4. konto.
      Pani poinformowała mnie, że tylko 3 konta będą oprocentowane 4%.
      To, że Polcan widzi od 01.03 4%, nie znaczy, że dostanie takie odsetki 01.04.
      Może być błąd w systemie.
      Polcan, lepiej zrób print screen tego oprocentowania, ale pewnie i tak nie dadzą Ci 4%, bo regulamin się liczy.
      Podsumowując: nie zamówiłem tego kuriera.
      Poczekam do 01.04, aż Polcan potwierdzi, czy dostał naprawdę odsetki 4%.

      Usuń
    3. Ok zatem w prima aprilis to sprawdzę;)
      Konta można zakładać aż do końca czerwca jest więc jeszcze dużo czasu.

      Usuń
    4. Ja mam 4 konta każde oprocentowane 4%. Sprawdzone. odsetki za luty odebrane

      Usuń
  9. Dzisiaj dzwoniła do mnie Pani z BZWBK z pytaniem czy podoba się mi konto godne polecenia. W czasie rozmowy Pani zorientowała się ( lub wiedziała wcześniej ) że mam 4 konta Stwierdziła że doszło do tego z racji pomyłki w systemie i że ostatnie konto nie będzie oprocentowane Na razie w informacji o koncie jest nadal 4%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie jak zrobić taki print screen? Każde konto osobno ma pokazane odsetki, które dodatkowo wyświetlają się w osobnym okienku...
      na jednym print screenie tego nie zobaczysz. Jak ktoś wie jak to zrobić, niech da znać.
      Niestety konto aktywowałem 1 marca więc na samym początku miesiąca. Dopisanie odsetek będę mógł przetestować dopiero po upływie najdłuższego z możliwych miesięcy...

      Usuń
    2. Nagraj filmik jak w to klikasz, są programy do zgrywania co robisz na kompie, albo i zwykłą kamerą przed monitorem.

      Usuń
  10. Pisałem już o tym wiec tylko przypomnę. Bez żadnego kombinowania można mieć 4 konta GP jeżeli wcześniej nie miało się Ror-u w BZWBK.w takiej sytuacji konto pierwsze zakładamy na warunkach promocyjnych plus bonus/ Polcan pisał o każdej akcji: Agory, Gruppona, MM dawali 100pln/. Trzy następne zakładamy ze strony internetowej banku/ z systemu transakcyjnego założy się ale oprocentowanie będzie 0%/. Jeżeli ktoś już miał w BZWBK konto to może założyć tylko trzy/3/ konta ale ze strony internetowej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pytanko: czy dodatkowe konta (2gie, 3cie i ew następne) zakładane kurierem można założyć na raz (kilka wniosków na raz), czy trzeba czekać na kuriera z jednym, żeby założyć następne itp?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja natomiast otrzymałem informację z BZ WBK, że pomyłkowo oprocentowane na 4% (błąd systemu) więcej niż 3 KGP do 30.06.2016r. nastąpi korekta i odsetki będą zminusowane, czyli zabiorą to co dali, gdyż Regulamin mówi jasno o 3 KGP na 4% do 4000 zł. Szkoda tylko, że oprocentowanie zejdzie do 0%, tak jak standardowe KGP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dostałeś umowę do konta? Jest tam napisane że oprocentowanie wynosi 4 % więc nie jest to takie proste żeby tak skorygowali.Pani liczy na to,że wypłacisz.

      Usuń
    2. Z tego prosty wniosek, że można wnioskować o nowe konto i przy kurierze sprawdzić, czy widnieje nowe 4%. Jeśli go nie ma, to nie podpisywać nowej umowy. Ktoś to sprawdził?

      Usuń
    3. U mnie na każdej Umowie Rachunku Oszczędnościowo-Rozliczeniowego, oprocentowanie Konta wynosi: 0,00% w skali roku.
      Mają rację z BZ WBK, ponieważ Regulamin promocji "Konto na 4%" par.4. "Zasady i warunki promocyjne" pkt. 3 dokładnie o tym mówi, cyt: W okresie trwania Promocji Uczestnik może otworzyć maksymalnie trzy Konta. Kolejne Konta nie zostaną objęte Promocją.

      Usuń
  13. A czy mając KGP ale stare tzn to przed wprowadzoną promocją, czy można założyć dwa kolejne z wizytą kuriera i będą one oprocentowane na 4 ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy do kolejnych kont GP tzn. 2,3 muszę wybierać kartę do konta?
    Dziękuje za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przed chwilą rozmawiałem z przedstawicielem banku WBK w sprawie powyższych kont. Okazuje się, że bank ma błędy, które niebawem mają zostać skorygowane. Jednak do momentu korekty, odsetki zostaną naliczone, więc korzystajmy z więcej niż 3 konta póki jest taka możliwość.

    OdpowiedzUsuń
  16. A co dalej w przypadku korekty z kontem?Czy będzie darmowe?To samo karta?Ja zakładałem dla 4 % i teraz co-zamkna je czy będzie trzeba do oddziału sie udać?Bigos sie zrobił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie sprawa prosta - konto pójdzie do odstrzału przy pierwszej wizycie w oddziale. Tak zresztą zrobiłem po założeniu konta internetowo, które było oprocentowane na zero.

      Usuń
  17. Ponawiam pytanie: Czy dodatkowe konta (2gie, 3cie i ew następne) zakładane kurierem można założyć na raz (kilka wniosków na raz), czy trzeba czekać na kuriera z jednym, żeby założyć następne itp? Chodzi o to, że będę miał na przyjęcie kuriera tylko kilka dni i chciałbym złożyć 2 wnioski na raz, ale nie wiem czy tak można?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie testowałem tego wić nie umiem udzielić na to odpowiedzi. U mnie kurier był 4 razy:)

      Usuń
    2. Można. Żona i ja podpisywaliśmy po 2 umowy za jednym razem.

      Usuń
    3. Super, dzięki!

      Usuń
  18. Jak się zakłada kilka kont, to są one widoczne pod jednym NIKiem, czy trzeba się logować na każde konto osobno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod jednym, widzisz je ładnie jeden pod drugim. Przy przelewie masz nawet listę combo do wyboru z saldem na każdym z kont:)
      Byłoby to mocno upierdliwe, gdybyś musiał używać każde z osobna.

      Usuń
  19. Czy spotkałeś się z sytuacją w której pierwsze KGP otworzono bez żadnych komplikacji /internet+kurier/ dwóch kolejnych nie jestem w stanie otworzyć idąc po śladach internet+kurier, brak potwierdzenia złożenia wniosku, telefon do konsultanta WBK zakłada dwa konta i to samo, brak potwierdzenia złożenia wniosku. W profilu również ich nie mam. Wiesz może o co chodzi? Marta.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałem telefon z banku, że czwarte konto będzie wkrótce (ale nie wiadomo od kiedy - pewnie jak naprawią w systemie) na 0%. Przy kapitalizacji na koniec lutego miałem na 4 kontach prawidłowe odsetki (naliczone wg 4%). Z uwagi na błąd banku system daje oprocentowanie również 4% na dalszych kontach (nie tylko trzech). W umowie jest wpisane oprocentowanie 0% ale po aktywacji konta pojawia się 4%. Umowa odnosi się do regulaminu promocji, dlatego przy spełnieniu warunków promocji mamy oprocentowanie założonych kont w systemie na 4%. Ponieważ regulamin promocji określa również ile może być tych kont na 4% to może być ich maksymalnie 3. Z uwag na błąd banku dla zakładanych kont powyżej trzech pojawiało się również oprocentowanie 4% i naliczało wg tej wartości odsetki. Bank się zorientował i teraz stara się to wyprostować. Zapisy umowy i regulaminy są jednoznaczne, a że przez pewien czas na skutek błędu banku się udawało z tymi kontami to zysk właściciela konta i strata dla banku. Nie ma w regulaminie, że ilość kont do założenia jest ograniczona. Jest tylko, że trzy mogą być na 4% a pozostałe jeżeli będą to na 0%. Pewnie po tym jak fala wniosków na dalsze konta powyżej trzech zalała bank zorientowali się, że coś jest nie tak.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czyli rozumiem najlepiej założyć 3x4000zł i wiśta? ;) Czy kazde nowe musze zakladac wypelniajac wniosek jak pierwsze czy jak juz dostane to 1 to po zalogowaniu bede mogl zlozyc wniosek o kolejne dwa?

    OdpowiedzUsuń
  22. czy można od razu 3 konta założyć ? czy mam czekać na 1 potem 2?

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyżej masz odpowiedź, leniuszku...

    OdpowiedzUsuń