środa, 26 września 2012

Nastepca bloga - Polak potrafi 2


Miło mi zakomunikować, że dziś rusza nowa odsłona bloga, której po długim namyśle dałem nazwę Polak Potrafi 2. Początkowo nie nosiłem się z zamiarem prowadzenia dalej rozważań o finansach na poziomie średnio zaawansowanym. Na Polak potrafi jest już wystarczająca ilość artykułów, które wykazały, że inwestować warto na własną rękę a nie za pośrednictwem doradców.

Prowadząc w dalszym ciągu Finanse po godzinach stwierdzam, że często brakuje komplementarnego bloga, który będzie rozwijać szersze wątki. Po pierwsze artykuły na blogu nie powinny być zbyt długie, stąd często dzielę je na odcinki a z drugiej strony często artykuły mają dwa różne aspekty, które wygodnie jest opisać w dwóch miejscach w tym samym czasie co często praktykowałem na obu blogach głównych.

Polak potrafi mimo wszystko zakończył definitywnie swój żywot. Dla mnie jego zamknięcie jest zarazem końcem etapu poszukiwań nowych dróg rozwoju. Ale jak mówi angielskie przysłowie when one door shuts, another opens. Koniec jednego etapu otwiera kolejny. Tym drugim etapem będzie Polak potrafi 2.

Druga odsłona Polak Potrafi

Na pewno nie jest powodem brak tematów. Tych jest zawsze sporo i tylko brak czasu powoduje, że nie otwieram kolejnych blogów. Świat finansów to bardzo rozległa działka i aż szkoda, że rozważania ograniczyły się w głównej mierze do świata lokat, obligacji oraz rynku forex.

Zresztą kto wie, może w przyszłości zajmę się szerzej giełdą tak parkietem głównym jak New Connect, na chwilę obecną zajmuję się nimi co prawda w ograniczonym zakresie jednak te wątki pojawiają się tutaj tylko w szczątkowej formie. A przede wszystkim skupiają się bardziej na rynku obligacji Catalyst.

Szkoda, że w międzyczasie nie miałem możliwości komentowania bieżących wydarzeń. A było ich niemało. Aż prosił się artykuł o ogłoszeniu przez sąd upadłości Amber Gold. Wczoraj zaś pojawiła się oficjalna informacja o tym w imsig. O tym jak ważne to jest pisałem w artykule Co ma teraz zrobić klient Amber Gold. Będzie o tym szerzej w jednym z przyszłych artykułów.

Nowy blog nie będzie pewnie zawierać informacji w takiej ilości jak tutaj, za to będę starał się wybierać najciekawsze godne uwagi produkty finansowe oraz kontynuować wątki, które zacząłem tutaj.

Ciąg dalszy: Polak potrafi w nowej odsłonie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz