sobota, 10 listopada 2012

Lokata idealna wciąż atrakcyjna


Dziś krótko a treściwie. Tego bloga od pewnego czasu Wy prowadzicie i od Was zależy jak długie będą artykuły oraz jaka będzie ich tematyka. A skoro autor artykułu poszedł na minimalizm pójdę w jego ślady.

Oto plan lektury na dziś
1. Radzę zacząć od artykułu na Finansach po godzinach gdzie opisuję niebywały upadek lokat w neoBANKu. Skojarzenie z WTC jest automatyczne i nie mogłem oprzeć się pokusie by je wykorzystać w artykule.

2. Skoro jest tak fatalnie w jednym z potentatów lokatowych o czym wszyscy doskonale wiemy, to warto zajrzeć gdzie jeszcze jest powyżej 6% na długi czas. Stąd pomysł by na Polak potrafi 2 wyjątkowo zaprezentować lokaty na rok i dłużej.


Tutaj zaś prezentuję list dotyczący lokaty w kuluarach o których nic nie wiadomo na forum publicznym. A ta lokata to bezsprzeczny lider na dłuższy okres. Pan Arek pisze:

Byłem dzisiaj w idea banku

Lokatę idealną obniżyli z 7,5 na 7 % dla 12 M

a na 9 i 6 M dają chyba 6,8 %

Aby założyć lokatę plus 10% trzeba mieć zaświadczenie z banku że miało się lokatę i że wygasła ona w ciągu ostatnich 30 dni. Ja miałem tylko wydruk maila z potwierdzeniem i tego uznali...


Pozdrawiam


Kto nie słyszał dotąd o lokacie idealnej plus, gdyż nie da się jej znaleźć na stronie banku, odsyłam do artykułu Lokata idealna plus oferowana jest tylko w kuluarach 

1 komentarz:

  1. A czy istnieje coś takiego, jak lokata idealna? Zastanawiam się też co z szukaniem źródła finansowania, np. dla firm. Czytałem niedawno tekst, nt. najtańszych źródeł finansowania: http://www.resulto.pl/baza-wiedzy/jak-wybrac-najtansza-forme-finansowania/
    nie wiem już na co lepiej się zdecydować, kredyt czy leasing? Wiem, że wszystko ma swoje wady i zalety, ale co jest korzystniejsze (patrząc długofalowo).

    OdpowiedzUsuń