Kolejny raz otrzymaliśmy mail z Agory o zakwalifikowaniu się do odbioru nagrody za założenie lokaty. Sprawdźcie swoje maile, a w przypadku gdy nie będzie tam spodziewanego info, przejrzyjcie skrzynkę spam.
Moim zdaniem organizator powinien wraz z informacją o przyznaniu premii podawać hasło, lub pozwolić na używanie swojego hasła. Szukanie starego w czeluściach historii mailowej zajmuje trochę czasu nawet z użyciem wyszukiwarki.
Hasło mogłoby od razu przychodzić w mailu informacyjnym |
Prościej jest od razu użyć Przypomnij hasło ze strony Organizatora widocznego obok przycisku Zaloguj. W sekundę dostajemy drugi mail z hasłem. Zupełnie zbędny kłopot, ale niestety tak to się odbywa.
Niektórzy z Was informują mnie, że są problemy z wypełnianiem danych, szczególnie jeśli ktoś miał założonych kilka lokat, nie tylko na siebie. W przypadku jakichkolwiek problemów wystarczy kliknąć w przycisk Problem z logowaniem - napisz do nas.
Reklamacje składamy na tym formularzu |
Oczywiście problem nie musi dotyczyć problemu z logowaniem, lecz nawet choćby wypełnianiem danych. Organizator odpowiada wówczas na maila i stara się rozwiązać problem, a te w niektórych przypadkach niestety zawsze się pojawiają.
Obecnie trwa trzecia premia, którą w przyszłości znów odbierzemy:) Szkoda, że Toyota to jedyny bank, który jak dotąd nowe akcje specjalne szykuje nie tylko dla nowych klientów.
Wszyscy juz dostali maile? U mnie nadal pusto
OdpowiedzUsuńA ja maila nadal nie dostalam, jest jakis link aby sie logowac i dane podac bankowe, bo po zalogowaniu u mnie tylko komunikat ze konkurs zakonczony, gdzie pisac wsprawie problemu?
OdpowiedzUsuńU mnie i żony też nie ma. W dniu dzisiejszym wysłaliśmy reklamację na adres Agory: aktywnitoyota@bankzpremia.pl. Czekamy na odpowiedź.
OdpowiedzUsuńŻona i ja także nie otrzymaliśmy e-maila z informacją o premii. Wysłaliśmy reklamacje na w/w adres. Na razie cisza. Brak odpowiedzi.
Usuńtakże nie otrzymałem informacji o premii.Maja czas do 8 może jutro przyjdzie
UsuńMylisz promocję, ja miałem otrzymać email do promocji "aktywnitoyota" i chodzi o 50 zł. a ty czekasz na SUPER DUET Edycja III z premią 140 zł. a ta miała czas do 08.03.2016r.
UsuńMail przyszedł 04.03.16 o 18.58, uzupełnienie do 13.03.16
OdpowiedzUsuńMieli czas nie do 8.03.2016r. a do 04.03.2016r. tak stanowi Regulamin promocji.
OdpowiedzUsuńMail przyszedł dzis o 16.45 dane trzeba wypełnić do 18.03.
OdpowiedzUsuńDziwne, co innego w regulaminie, a co innego wykonuje Agora. Ja dalej czekam na odpowiedź reklamacji i mam nadzieje na przysłanie emaila.
UsuńJa też dostałam maila 8 marca, że trzeba do 18 marca uzupełnić dane.
UsuńWysłałem już chyba 4 razy reklamację ws. promocji "Aktywni z premią" ("Bądź aktywny - Załóż nowy depozyt"). Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Bardzo niepoważne zachowanie organizatora promocji!
OdpowiedzUsuńOd 04.03.2016 roku minęło niespełna 5 dni, dajmy im czas na odpowiedź. Jak nie będzie odpowiedzi, będę omijał ich akcje promocyjne szerokim łukiem.
UsuńDziś otrzymałem informację od organizatora promocji, że przesłał reklamację do Toyota Bank. Ciekawe, czy bank zdąży wyrobić się z rozpatrzeniem reklamacji - jutro (czyli 11 marca) upływa termin uzupełniania danych na stronie http://aktywni.zpremia.pl
UsuńJa z żoną również taką informację dostałem.
UsuńToyota Bank zwleka z rozpatrzeniem reklamacji. Minął już prawie tydzień. Ani widu, ani słuchu. Jest to bardzo niepoważne.
OdpowiedzUsuńNie mamy innego wyjścia musimy czekać.
UsuńJestem zadowolony, Toyota Bank pozytywnie zweryfikowała moją i żony Reklamację. Dziś o godz. 15:47 z żoną otrzymaliśmy e-maila do podania danych do przelewu premii 50 zł. w promocji "Bądź aktywny.
UsuńA ja nadal czekam na odpowiedź na reklamację, a tu nic.
UsuńTakże zgłaszam brak odpowiedzi na reklamację.
OdpowiedzUsuń