czwartek, 17 grudnia 2015

Komunikat dla osób składających reklamacje w Millennium


W tym tygodniu omówiłem dwie kolejne promocje w Millennium, który widać ostatnio wszędzie. Mieliśmy go w kilku akcjach specjalnych w Agorze, obecnie zaś jest w akcji specjalnej w MoneyManii 2. 

W zasadzie ror warto tutaj posiadać dla samego konta oszczędnościowego na poziomie 3.00%. Mimo to bank ten dodaje nam nie tylko akcje specjalne, ale także darmowe bilety do kina za przelew czy podniesienie oprocentowania lokat za użycie Rzeczywistości Rozszerzonej.

Ostatnio dostałem od organizatora zakończonych już akcji specjalnych komunikat, który może być pomocny dla osób, które z różnych powodów chciałyby złożyć reklamację. Treść znajdziecie niżej:



Osoby, które spełniły warunki I etapu promocji, to osoby, które:
1.    złożyły wniosek internetowy na stronach o otwarcie konta w dniach 21.09 - 31.10 2015 za pośrednictwem profilu w aplikacji promocyjnej pod adresem www.konto360.zpremia.pl
2.    składając wniosek wyraziły zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingu Banku, podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem
3.    w wyniku ww. wniosku zawarły umowę o prowadzeniu Konta 360°
4.    w terminie do 30.11 2015 r. wykonały co najmniej jedną płatność (lub płatności) bezgotówkową kartą wydaną do konta w sklepach stacjonarnych (POS) na kwotę minimum 360 zł.

Osoby te powinny były otrzymać od Organizatora informację o zakwalifikowaniu do wypłaty premii pieniężnej podstawowej. Jeśli należysz do nich i nie otrzymałeś takiej informacji, prosimy o kontakt z Organizatorem, za pomocą formularza na stronie www.konto360.zpremia.pl

Ø Osoby, które spełniły warunki wypłaty premii pieniężnej podstawowej w dalszym ciągu osoby mogą oczywiście otrzymać premie II i III etapu, o ile spełnią odpowiednie warunki (wpływ na konto i płatności kartą dołączoną do konta) opisane szerzej w regulaminie promocji, który znajduje się pod adresem:  https://konto360.zpremia.pl/static/konkurs/millennium_lpv17/img/Regulamin_promocji.pdf. Warunki te należy spełnić do 31.12.2015.

Ø  Osoby, które spełniły ww. warunki za wyjątkiem warunku z punktu 4-go nadal biorą udział w promocji i  mogą uzyskać premie II i III etapu -naturalnie jeśli tylko spełnią odpowiednie dla II i III etapu warunki, przewidziane w regulaminie.

Ø  Osoby, które spełniły warunki z wyjątkiem warunków opisanych w punktach 2 i 4 mogą w dalszym ciągu uzyskać premie II i III etapu, jeśli spełnią odpowiednie dla II i III etapu warunki, przewidziane w regulaminie oraz uzupełnią warunek 2., czyli wyrażą zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych dzwoniąc na numer Infolinii Banku Millennium (TeleMillennium 801 331 331) lub w każdym oddziale Banku.

Odpowiednim dokumentem do wyjaśnienia wszelkich wątpliwości pozostaje „Regulamin Akcji promocyjnej „Konto 360º z wysoką premią za aktywność" - dostępny na stronie www.konto360.zpremia.pl.

Uczestników promocji, którzy mają inne pytania lub problemy prosimy o kontakt z Organizatorem przy pomocy formularza kontaktowego na stronie promocji konto360.zpremia.pl lub pod adresem reklamacje@bankzpremia.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz