poniedziałek, 6 lipca 2015

Krótka ankieta z nagrodą dla Panów dotycząca technologii


W ostatnim czasie pojawiło się dużo ciekawych ankiet. Ciekawych, bo bardzo krótkich, których wypełnienie zajmuje dosłownie kilka sekund. W zamian otrzymujemy ciekawe nagrody do wykorzystania w postaci bonów i nie tylko.

Dwie takie ankiety omówiłem już na PP3. Pierwsza z nich omówiona przed tygodniem, daje bon na 50 zł do sklepu odzieżowego heppin, za wydanie 200 zł. Druga omawiana dziś daje drugi bon też na 50 zł do sklepu drogeryjnego Yves Rocher za wydanie 150 zł.

Oferent nazywa powyższe ankiety dla Pań. Gdy zapytałem a co z Panami, otrzymałem odpowiedź: dla Panów też coś mamy i dostałem link do ankiety dotyczącej technologii. Tutaj też do zgarnięcia są nagrody:)


Ankieta z nagrodą dla Panów
  Pytania dla płci męskiej są następujące:
  • co jest dla Ciebie najważniejsze w nowym smartfonie
  • jak często zmieniasz telefon
  • co skłoniłoby Cię do zmiany operatora
Słowem prosto, krótko i przyjemnie.

Link do wypełnienia ankiety dla Panów z gwarantowaną nagrodą.

Mnie jednak zastanawia fakt, że ankiety dla Kobiet krzyczą, że nagrodą jest bonus w postaci 50 zł, niezależnie od tego do jakiego sklepu możemy go otrzymać. Natomiast oferta dla Mężczyzn nie reklamuje żadnego bonu. Info o tym, że za jej wypełnienie przysługuje am nagroda do odbioru jest dopiero na samym końcu, co widzimy niżej.

Dopiero na ostatniej stronie jest info o nagrodzie za wypełnienie ankiety

Dość dziwne podejście. Gdy zobaczyłem pierwszą stronę ankiety, na której nie było info o żadnej nagrodzie, od razu sobie podarowałem ten temat. W końcu darmowych ankiet mamy po uszy, ale przy pisaniu artykułu na PP3 i porównywaniu kilku dostępnych ankiet przypadkiem odkryłem, że jednak nagroda jest. Czyżby Panowie nie potrzebowali zachęty do wypełnienia, jaką z pewnością jest info o bonusie?

3 komentarze:

  1. Czy wiadomo coś o jaką nagrodę chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiem się dziś i dam znać.

      Usuń
    2. Dostałem dość dziwną informację, że nagrody... ma nie być. Informacja o jej przyznaniu, którą opublikowałem w artykule ma zostać usunięta. Więc ankiety w zasadzie po prostu nie warto wypełniać.

      Usuń