sobota, 23 lipca 2022

Już 7% na lokacie w Inbank

No i mamy wreszcie 7% na lokacie, która nie jest długoterminowa czyli roczna lub dłużej. Na początku czerwca co prawda mieliśmy szał w BOŚ, ale założenie tam lokaty graniczyło z cudem, ja w każdym razie poległem po trzech nieudanych próbach. Takiego problemu nie będzie zapewne w Inbank, gdzie po długiej serii podwyżek docieramy do siódemki z przodu.


poniedziałek, 23 maja 2022

6% na lokacie lojalnej w Inbank

No i proszę, docieramy do poziomów, które na początku istnienia bloga były uznawane za minimum. Pewnie mało kto w Was pamięta, że na początku gdy zaczynały się wieloletnie zjazdy szukaliśmy 6% w różnych bankach i robiliśmy wszystko by nie zjechać poniżej tego fajnego progu.


wtorek, 22 marca 2022

600 zł i więcej do zgarnięcia tym razem realnie za kartę w Citi

 

No, wreszcie Citi poszło po rozum do głowy. Przy opisywaniu ostatniej oferty 660 zł przestrzegłem, że to oferta z fajną premią, ale od której lepiej trzymać się z daleka. Dostać premię za zadłużanie się jest poronionym pomysłem, tutaj szukamy tylko ofert w których premia jest friko, a im wyższa premia tym lepiej.

No i mamy coś takiego. Rekordową premię za kartę w Citi za warunki, które da się spełnić, a przy tym nie wpaść w spiralę zadłużenia. Ba, nie tylko nie zapłacimy ani grosza, ale dodatkowo będzie można zgarniać dodatkową premię.

sobota, 29 stycznia 2022

300 zł do Allegro i więcej za darmową kartę w Paribas

Z nową ofertą ruszył Paribas, ale tym razem promocja nie dotyczy konta lecz karty, dzięki czemu można zarobić na tym banku więcej. Nie trzeba bowiem mieć karencji w posiadaniu konta, by zgarnąć kasę za darmową kartę, a tutaj można zdobyć kolejne 300 zł do Allegro.


sobota, 18 grudnia 2021

1,60% na Rachunku oszczędnościowym bez konta w Consumer - oferta przedłużona do 12 kwietnia 2022

Aktualizacja: Przedłużamy promocyjne oprocentowanie dla Nowych Środków 1,60 % na rachunku oszczędnościowym od 27.01 do 12.04.2022
Data wyznaczania salda pozostaje bez zmian, czyli 15.09.2021.

Bez wątpienia największa niespodzianka grudnia. Nie przyzwyczailiśmy się do tego, żeby banki modyfikowały swoje oferty na plus w trakcie ich trwania. Ale każda reguła ma swoje wyjątki i fajnie, że dotyczy to lubianego tutaj konta oszczędnościowego w Santander Consumer.

 

sobota, 4 grudnia 2021

Powrót 60% cashback w Refunder na nową dekadę PP1

W tym tygodniu minęło 10 lat odkąd powstał ten blog. U progu nowej dekady warto będzie powrócić do aktywnego opisywania ofert godnych uwagi, które szybko giną w natłoku nowych, a zasługują na większą uwagę.

Ponieważ mamy okres przedświąteczny jak co roku wiąże się to z większymi zakupami. Warto więc przypomnieć o ofertę, która pojawiła się już dość dawno, a jednak jest wciąż aktywna i na czasie, dotyczy bowiem cashbacku a więc zwrotu za zakupy.

poniedziałek, 12 października 2020

Zgarnij 100 zł z kontem w Pekao i zawalcz o elektryczne bmw

 Jedna z ciekawszych promocji znów aktywna. Pekao nadal promuje swoje konto, do którego bonusowo dorzuca 100 zł za spełnienie banalnych warunków. Ale to nie wszystko, kolejną stówę możemy zgarnąć za każdego poleconego. Tym razem można jeszcze zawalczyć o elektryczne BMW w loterii kartowej. Sprawdźmy szczegóły oferty.