piątek, 18 grudnia 2015

Czas odebrać premię 140 zł za akcję z Toyotą bank w terminie do 27 grudnia


Wiadomo że mamy teraz gorący okres przedświąteczny, w którym zapominamy o mniej ważnych sprawach. Łatwo więc zapomnieć o należnej nam kasie za czynności wykonane pół roku temu. Mam tu na myśli jedną z najlepszych akcji specjalnych z Toyotą bank.

Zrób to przed świętami, by fajna premia nie umknęła

Dziś Agora zaczęła rozsyłać informacje o wysłaniu premii o treści.


Gratulujemy!
Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty premii gwarantowanej 140 zł w promocji SUPER DUET Toyota Bank! Aby premia znalazła się na Twoim koncie, prosimy o podanie w aplikacji promocyjnej danych niezbędnych do realizacji przelewu. Prosimy o zalogowanie się do aplikacji pod adresem lokata325.zpremia.pl i wypełnienie udostępnionego formularza 



WAŻNE! Prosimy o przygotowanie numeru rachunku Konta Jedynego założonego w tej promocji. Prosimy o wprowadzenie tego numeru uważnie, bez spacji.

Dane należy uzupełnić do dnia 27.12.2015. Premia zostanie przekazana w terminie do dnia 31.12.2015


Radzę więc sprawdzić swoją pocztę już dziś. Gdyby nie było powyższego maila, sprawdźcie Spam i wszelkie inne zakładki typu Oferty, Inne, itp, gdzie może wylądować poczta. Przypominam też, że hasło potrzebne do logowania znajdziecie w mailu otrzymanego przy rejestracji pół roku temu.

5 komentarzy:

  1. Co zrobić w sytuacji kiedy nie mam tego maila sprzed pół roku (tego z hasłem)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W prawym górnym rogu obok zaloguj masz przycisk "Przypomnij hasło". Dzięki niemu można wysłać nowe hasło na swojego maila.

      Usuń
  2. Ja z jakiegoś powodu nie mogę się zalogować. wiadomość od nich przyszła na maila, hasło wygenerowałem nowe ( dwa razy)i nie chce mnie zalogować.Dziwne!!!
    Wysłałem reklamację zobaczymy co odpowiedzą???

    OdpowiedzUsuń
  3. polkan reklamację złożyłem na formularzu logowania i właśnie dotarło do mnie, że nie mam jej potwierdzenia. próbowałem też na adres z którego przyszła wiadomość o
    uzupełnieniu danych, ale to chyba automat,bo otrzymuję info, że wiadomość nie dotarła.podpowiedz co z tym zrobić???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie maila, lub skorzystaj z porady z poprzedniego artykułu.

      Usuń